Schroniskowe psy prowadzą smutny tryb życia, czekając na człowieka, który w końcu zdecyduje się zabrać je do domu. Waszyngtońskie Kitsap Humane Society znalazło sposób, by umilić swoim podopiecznym nieciekawą codzienność, a przy okazji znaleźć im kochające domy.

Podziel Przypnij Psy i puppuccino - niezwykła kampania schroniska

Jedna z wolontariuszek, Molly Clark, co wtorek zabiera jednego z psów do kawiarni Starbucks i serwuje mu Puppuccino - mały kubek bitej śmietany. Psiaki nie tylko mają okazję rozkoszować się smakołykiem, ale także cieszyć (choćby chwilową) zmianą otoczenia i przejażdżką samochodem. To także dodatkowa okazja do szukania domku.

Podziel Przypnij Psy i puppuccino - niezwykła kampania schroniska

One to uwielbiają! Molly naturalnie wybiera tylko te psy, które zna i wie, że taka wycieczka nie dostarczy im porcji dodatkowego stresu.
opowiada Rebekah Johnson, koleżanka wolontariuszki.

Podziel Przypnij Psy i puppuccino - niezwykła kampania schroniska

Aby nikt nie był pokrzywdzony, psy, które z różnych względów nie mogą opuścić schroniska, dostają swoje Puppuccino na wynos.

NIE PRZEGAP
Podziel Przypnij Psy i puppuccino - niezwykła kampania schroniska

Akcja Puppuccino ruszyła w kwietniu - jej wyniki możecie śledzić na Instagramie.

Podziel Przypnij Psy i puppuccino - niezwykła kampania schroniska

Wykorzystujemy te urocze zdjęcia, publikując je w social mediach, by zwrócić uwagę na nasze psy i w ten sposób szybciej znaleźć im rodziny.

Podziel Przypnij Psy i puppuccino - niezwykła kampania schroniska

Lokalny Starbucks również wspomaga akcję i co tydzień publikuje zdjęcia kolejnych psiaków, szukjących dom.

Podziel Przypnij Psy i puppuccino - niezwykła kampania schroniska

Czy to nie wspaniały pomysł, by urozmaicić schroniskowym podopiecznym życie?

Podziel Przypnij Psy i puppuccino - niezwykła kampania schroniska