Ganesh Prasad Acharya i Kaushik Katty Roy stworzyli dla  Sanctuary Asia kampanię społeczną z mocną wizualizacją i mocnym przekazem. Pokazują one metaforycznie, co się dzieje, kiedy wycina się drzewa i że skutek tego jest o wiele poważniejszy niż niektórym może się wydawać, ponieważ wraz z nimi "wycina" się również zwierzęta. Nie mają one naturalnego środowiska, więc nie mają gdzie żyć i po prostu umierają. Wszystko jest ze sobą mocno powiązane.

Plakaty opatrzone są dodatkowo sloganem "When the wood go, wildlife goes.” - można go przetłumaczyć jako "Kiedy znikają drzewa, znikają zwierzęta". Te krótkie, ale znaczące słowa oraz krwawy obraz poucinanych zwierzęcych torsów powinny dać ludziom do myślenia.

Podziel Przypnij Krwawe plakaty...

źródło: adsoftheworld.com

Podziel Przypnij Krwawe plakaty...

źródło: adsoftheworld.com

Podziel Przypnij Krwawe plakaty...

źródło: adsoftheworld.com

NIE PRZEGAP
Podziel Przypnij Krwawe plakaty...

źródło: adsoftheworld.com